Hari ni lambat sampai rumah, balik kerja dah jammed. Ambil anak-anak di rumah ibu pastu tunggu anak no 3 balik sekolah, hadap lagi jalan jammed..
Sudahnya sampai rumah 15 minit lagi waktu berbuka... jadi dalam perjalanan tnya anak-anak, mo makan apa ni berbuka, sampai rumah tak sempat masak yang berat2.. dorang pun sepakat kata nak makan spaghetti lagi...
Gaskun!
Tapi sebab minggu lepas mama dah buat Spaghetti Bolognese, kali ni mama mo buat Spaghetti Carbonara la pulakkk versi homemade.. Mama mula-mula ambil Sos Prego cream cendawan, tapi kena beli 2 tin. bila fikir2 balik.. bagus maa buat kuah sendiri kan.. Beli bahan yang tiada di rumah jaa..
.jpg)