Monday, 1 June 2015

Berdikari Tanpa Suami !!!



Ehhh... bukan seperti yang awak fikirkan lew... husband balik sabah seminggu, 
so ika kena la belajar berdikari urus anak2.. (tapi mena selama neh ika yg urus, kekeke)... ala... neh bru seminggu... akhir tahun 2013 lagi la sebulan ika berdikari, cuma masa tu abang n famly datang becuti so teman kan ika masa tu faiz bru 11 bulan.. 
tapi neh seminggu teda yg temankan ika dan bertambahnya Leesya ada jugak riuh rendah kat rumah. Marah2 abam faiz, sebab tindis adik leesya, main2 dengan faiz n Leesya, 
penat kemudian tdurkan anak2... papun sayang anak2 ika ne..

 tengok gelagat anak-anak ika teda ayah baru dua hari...

DAY 1st...

Abam nak cikit... nak rase cikitttt....

k.. Abam xnak bagi.. xpa...


2nd DAY


huuaaaaaarrwwwaaaaahhhh.... ngamuk anak dare ika...


Rupanya tak nak tido lagi.... emmmm...

Abam neh asyik nenen jew... Leesya nak jugak!!!

oh ya... masa first day ayah teda, atuk datang tau, nak mengerjakan umrah, 
bawak Jemaah Haji dari Tawauyang mengerjakan Umrah, 
yelah cuti sekolah kan 2 minggu, 
so ada yang ambil kesempatan untuk bawak ahli keluarga p Umrah. 
Abah sebagai Muthowwif, yang berdaftar dengan Syarikat Berdikari Travels
(huhuhuhu Promosi sat naaaa....)

sayang atok... ne la atok Leesya, Hj Ahmad Fakih,
macam Cina kan atok Leesya... maka, berdarah Jawa.. hehehhe..

Leesya cucu atok yang ke 6....
(Abam faiz xnak begambar dengan atok.. asyik lari2 jew)

siapa perasan gambar atok dengan Leesya neh dekat mana??
pernah tengok tak?? hehehheheh...

ehhhh!!!!!! neh sapa pulak??? bukan kah.... heheheheh... 
ne la hubby Ika, orang kata hubby hensem, but to me, 
he is an ordinary person just like me..
sebenarnya nak habaq, cheq rindu kat dia...
'Tuhan jagakan dia untuk ku, kerna dia telah jauh...' 
huhuhuhuhhuhuh.... sabaq ika sabaq...
muaaaccchhhiiikkkeeedddd....

makan apa tu hubby .. sedap nyeeerrrrrr







Featured Post

PREMIUM BEAUTIFUL MURAH 2018

Popular Posts