Monday, 5 February 2018

PREMIUM BEAUTIFUL SHAH ALAM: MASTERING YOUR SALES 2018

Date: 3hb Feb 2018 (SABTU)
Venue: PPAS RAJA TUN UDA SHAH ALAM


"AKU YANG DULU BUKAN LA YANG SEKARANG,
DULU KU PENUH ALASAN, SEKARANG KU MAJU KE DEPAN
DULU-DULU KU BERKIRA, SEKARANG KU KORBANKAN SAJA"

Eh eh eh, korang ikut nyanyi ke ni? Ika suka lagu tu, even ika ubah sikit lirik dia tapi itu lah perjalanan Ika sebenar dalam berniaga ni. Sebab tu kelas Pembukaan Tahun Baru ni ika terus je daftarkan diri tanpa banyak berfikir sebab ika tak nak lepaskan peluang, lebih-lebih lagi bila dapat tahu yang jadi SPEAKER ni Abam-abam Sado yang hebat, yang menjadi TULANG BELAKANG isteri tersayang untuk berniaga. Mana la tau kan, Ika dapat TIPS & TRICK untuk menjerat incik Shuben berniaga sekali. Dapat la Ilmu Berkati-kati balik nanti.

Taa daa! Ni la abam-abam yang hebat tu! BEST TAK? BEST TAK? Rasa tak Aura mereka ni?
Ha nak tahu apa yang mereka SHARE dalam kelas ni. BACA sampai sampai bawah tau, ada SUPRISE dekat bawah tuh.


Featured Post

PREMIUM BEAUTIFUL MURAH 2018

Popular Posts