Sunday, 4 June 2017

Anieq Asyraf Warded Sebab Demam Panas

Mama just Flashback and share cerita Anieq Asyraf warded bulan 4 hari tu selama seminggu... Maaf la lambat cerita. tapi Alhamdulillah, Anieq dah sihat dan sembuh sekarang 👶

Khamis (27/4) - Anieq Start Batuk
Khamis tu  Anieq dah mula batuk masa mama ambil dari rumah pengasuh, bukan batuk biasa-biasa tau, batuk bekahak. macam batuk orang tua pun ada jugak. kesian tengok anieq setiap kali batuk. menyusu pun tak macam biasa. Then esoknya Jumaat, mama ambil anieq dari rumah mama lin (Pengasuh anieq) dah kena tuam dengan kain basah, husband mama lin plak usung termometer ke sana sini. (risau)... mama lagi risau, kenapa dengan anak mama ni...

29.4.2017 (Sabtu) - Bawak Anieq pergi Hospital

Featured Post

PREMIUM BEAUTIFUL MURAH 2018

Popular Posts