Tuesday, 19 January 2016

CUTI-CUTI BALIK SABAH

Vacation: 26 Dec 2015 - 10 Jan 2016
Tawau, Sabah


#LATEPOST!!!

Dah seminggu pulang semenanjung baru ada masa nak upload gambar... hehehhehe
memang setiap akhir tahun kena balek, kalau bukan hubby yang balik sorang, kami semua akan balik... sebab nak Renew passport hubby.. almaklum, hubby ika kan Foreigner.. 

Ramai yang tanya, pakai waran ke?? ish... ishhh.. kaya sangat kerajaan bagi waran dua kali setahun..  waran dah pakai masa balik raya, setahun sekali jah boleh pakai.. so kedua kali neh, bajet sendiri la... :)

so mama nak sharing telatah anak-anak kesayangan masa nak balik Sabah!!! sonok tengok naik Belonnnn...

So, Tema naik belon kali neh colour  Light Blue...
baju tak da lah yang berjenama, tak pecaya, semua harga rm10 ke bawah jah..

Teser sikit baju abam Faiz &  baby Leesya ...
Mama & Baby Leesya Selfie!!!!!
Mama Fasya pon nak selfie jugok!!!!

Dah sampai airport, while ayah cucuk dinding, mama snap-snap abam faiz & Baby Leesya
geraaaammmmmm....

Leesya neh asek tengok abang jah, ensom angat la abam nehhh...
anak bujang Mama, Ammar Faiz Anaqi

Layan telatah anak-anak atas belon, sampai bosan.... :)
Leesya gaduh dengan abam faiz, nak duduk kat tingkap, dah sampai tingkap, nangis plak... gaaaayaaaaatttttt... lepas tu rileks je, juluq lidah omeyyy.. eeeiii.. awat comey angat...
 
 

 

Abam faiz yang dah kebosanan, layankan kereta mainan...
Subhanallah, View dari atas... kalau boleh sentuh awan putih tu....
My Precious Princess, Aqilah Eleesya ...
My Hero, Ammar Faiz Anaqi
Yeay, alhamdulillah dah sampai, sebelum turun, abam request suruh gambar... so ini lah hasilnya..


Selamat Pijak Tanah, Alhamdulillah....

So, to be continued Our Vacation here.... Thanks for your time.. 

Mama Fasya Anaqi
19 Jan, 2016


Featured Post

PREMIUM BEAUTIFUL MURAH 2018

Popular Posts