As for me and husband, both of us like FT..
husband kata kembar dia.. husband selalu ikut style rambut FT..
husband suka suara FT yang power...
dan masa AJL30, ika aspected FT akan buat persembahan yang meriah..
but nobody aspect, anda semua pun tak bayangkan FT buat persembahan yang buat orang semua sedar dan mengalirkan air mata...
And FT Good Job.. Video paling lama, air mata ika makin deras..
sebab ika terus ingat abang Faiz.. that boy nak makan roti dah lama tak makan roti..
dan Roti juga kesukaan abang faiz.. mama selalu belikan abang roti..
dan sekarang Roti Boy (MochaBoy) jadi kesukaan abang..
#FaizalTahiristhebest
Faizal Tahir - Assalamualaikum - #AJL30 (Studio Version)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Featured Post
Popular Posts
-
Assalamualaikum semua... Alhamdulillah, Ika dah pindah rumah baru, walaupun kuarters kerajaan, tapi merasa jugak rumah sendiri.. Dah sem...
-
Assalamualaikum semua Premium Beautiful Lovers. Alhamdulilah, Ika doakan semoga kita semua diberikan rezeki yang melimpah ruah dan berkat d...
-
Assalamualaikum dan salam Kejayaan Sahabat Jutawan!!! TAHNIAH!!! Ika Ucapkan pada awakkk yang dah berjaya sampai ke Entry Ika ni. Dan ...
-
Assalamualaikum semua, entry Ika hari ni nak tunjukkan bagaimana cara nak jadi AGEN SAH untuk Produk SAHAJIDAH HAI-O MARKETING (SHOM...
-
Siapa yang suka tengok cerita drama korea tuh mesti terasa nak makan makanan dorang kan. Apa lagi ika ni kalau dah tengok chanel TVN...
-
Assalamualaikum everyone and all Premium Beautiful also Thera Lovers! 😍 360 THERA CHALLENGE 3hb Oktober 2020 baru baru ni Sahajidah Hai-O ...
-
Memperkenalkan adik beradik Premium Beautiful yang terbaru iaitu P REMIUM BEAUTIFUL 360° THERA PANTS , atau boleh juga di panggil ...
-
Assalamualaikum awak semuaaa.. Tengah cari resepi kek coklat ke tu? Bhaaa jom ika share resepi Kek Kukus terpaling moist dan terpaling sim...
-
Assalamualaikum dan salam sayang teristimewa buat semua insan bergelar wanita. ❤️ Tak kira anda sudah berkahwin atau belum berkahwin, belia ...
-
Assalamualaikum, hai Premium Beautiful Lovers. Alhamdulillah, kali ni Ika nak share dekat korang Ika dapat Premium Beautiful Cash Buyer dar...
No comments:
Post a Comment